YOUR NEXT MOVE

The ROI of Branding - חווית מותג והחזר השקעה.

Published on
November 6, 2023
Contributors
Dror Cohen
CEO - Design Lead
Subscribe to our newsletter
Read about our privacy policy.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.

The ROI of Branding: מיתוג והחזר השקעה.

המדריך הקצר לחווית מיתוג  והחזר השקעה.

כמו שאפשר תמיד לאמר שמיתוג הוא הנשמה של העסק, זה לא רק הקופירייטינג, החווית משתמש, הלוגו הפונטים או הצבעוניות. המיתוג במהות שלו מכיל את כל האסנס של החברה שלכם, המהות הרעיון והתפיסה והחזון. המיתוג זה אורגניזם חי, שמתפתח נושם ובעיקר גורם לאנשים להחתבר ולהתרגש ממנו. אז בואו נצלול פנימה ונבין על מה מודבר.


להבין את הרוח האנרגיה והמהות של המותג.

ברנד זה הבטחה, חוויה וסיפור. ואיך שהעסק שלכם מתקשר ומדבר עם העולם. צבעוניות לוגו, או חווית משתמש נכונה ומדוייקת זה רק חלק קטן מקצה הקרחון שאנחנו מדברים עליו, מיתוג זה דבר הרבה יותר גדול ורחב מזה. מתחת לפני השטח מיתוג מתהווה על ידי תרבות, החוויה שאנחנו מרגישים, והערכים שאנחנו מקבלים ממנו. זה ממש נשמה חיה שאנשים מתחברים אליו רגשית ומתייחסים אליו בכבוד אמון ולפעמים גם מתאהבים בו. מיתוג טוב מתפתח עם העסק בצורה אורגנית על ידי קהלי היעד.


הייתרונות המרכזיים של מיתוג לטווח הארוך

מיתוג זה מרתון, לא ספרינט. זו התחייבות של בעל העסק לתחזק אותה ולקצור את הפירות ככל שעובר הזמן. על ידי מיתוג חזק הבנת קהלי יעד ואסטרטגיה, השקעה במיתוג קוצרת את הפירות באופן אורגני.חשוב להשקיע כל הזמן הפיתוח המותג, השפה שלו הצבעוניות, האווירה. לפעמים יזמים מתחילים ללא מיתוג והרבה פעמים זה מוריד לה במכירות, צריך להתחיל עם יסודות חזקים.


בניית אמון עם הלקוח ומערכת יחסים

מיתוג חזק מעורר תחושות בטחון אצל הלקוח, שהלקוח מרגיש חיבור רגשי, הוא יעדיף לבחור אותך על פני המתחרים שלך. זה כמו לפתח יחסי אמון עם חבר טוב שתמיד תוכל לסמוך עליו. או לצאת לדייט, שבסופו של דבר נגמר במערכת יחסים (ארוכת טווח כן?)


מעצים ומחזק את הערכים של העסק והמוצר שלך.

מותג חזק ועוצמתי תמיד מעצים ומחזק את הערכים של הארגון או החברה. מושך משקיעים, שותפים בעלי עניין משותף וכמובן שגורם לעובדים להרגיש חלק ממשהו גדול והלחתבר לעסק מבחינה רגשית ותאגידי.


מיתוג טוב זה החלק החסר של השיווק שלכם באון ליין ואוף ליין ולפני סבבי גיוס.

מותג טוב הוא יסודות חשובים והכרחיים לפני יציאה לקמפיינים שיווקים, ערכי המותג מקצרים תהליכי קריאייטיב ומראים על התמדה מבחינת שפת המותג והחווית מותג. מה שגורם לתוצאות והמרות טובות בהרבה. בלי מיתוג טוב לרוב לא תיראו המרות בעסק, במיוחד בעולם הדיגיטלי של היום. ליזמים שבניכם כדאי להתמיע תהליכי מיתוג כבר בשלבים הראשונים של פיתוח הסטארטאפ, ולפני שיוצאים לסבבי גיוס וואלידציה.

מיתוג ועיצוב מוצר והתממשקות לעולם האנושי

העיצוב של מוצר מדבר את הערכים שלו. לא מדובר רק באסתטיקה ברעיון או בטכנולוגיה; מדובר בפונקציונליות, ידידותיות למשתמש והמסר שהיא מעבירה. מוצר מעוצב היטב מחזק את ערכי המותג והבטחותיו. גורם למשתמשים להתאהב בו ולחזור להשתמש בו, להיות חלק מקהילה גדולה שמדברת את הערך של המוצר שלכם. ואיך שהוא מתממשק לעולם האנושי.

חווית מיתוג וחווית משתמש

כל אינטראקציה של משתמש עם מותג מעצבת את התפיסה שלו. מניווט באתר ועד שירות לקוחות, כל נקודת מגע צריכה להיות עקבית עם מהות המותג והערכים שלו, קחו לדוגמה את דיסקורד, כל האפליקציה והמוצר בנוי על קהל הגיימרים, מהמיקרו אינטראקשנס עד לעיצוב הדאשבורד הצבעוניות והאינטואטיביות של המוצר. מוצר טוב זה מוצר הוליסטי שמחבר את כל הערכים ביחד ויוצר משהו שלהם שהיוזרים יכולים להתחבר אליו לדבר עליו ולהשתמש בו.

מיתוג עם SaaS (תוכנה כשירות)

מערכות סאס מהוות קרעקע פוריה למותגים טובים ומצליחים, כמו למשל איי בי אנד בי, מאנדיי ועוד. הקשר הישיר למכירה והנקודות מפגש בין הלקוח למוצר דורש חיבור מעמיק, גם מבחינת המרקטינג האוטומטי ( פי אל ג׳י ) שגורם ללקוח לשלם עבור נוחות ומבצעים שנותנים לו ערך בתוך המוצר עצמו, מה שחוסך הרבה עבודה של אנשי מכירות ומחבר בין הטכנולוגיה ישירות למשתמש.

הכח של חווית מותג

חווית מותג חוצה את כל הגבולות מעבר לאינטראקציות בסיסיות. חווית מותג זה רגש, חוויה, תנועה , הזדהות, וזכרונות שעולים שנזכרים במותג זה המיצוי של נקודת המפגש וכשזה נעשה טובה זה מייצר הערכה אמינות ולויאליות למוצר או העסק.

מיתוג וקיימות - העתיד של המיתוג

בזמנים כאלו קיימות זה לא טרנד זו דרך חיים שארגונים מאמצים בשביל להתייעל, לצמצם משאבים ועלויות ודרכי עבודה טובים יותר.היום יש מותגים גלובאלים שאימצו את נושא הקיימות כערך בסיסי אצלהם כפורצי דרך במחשבה רדיקלית חדשנית ויעילה.

לסיכום

מיתוג זה מדע מדוייק, זה הלב הפועם של העסקים ברמה הגבוה ביותר, מייצר החזר השקעה תמידי, מייצר חיבורים ומשנה את התודעה של הלקוח. דרך חדשנות לטכנולוגיה, עיצוב מוצרים וחווית משתמש עד לקיימות לשמירה על ערכים ירוקים. חווית מותג שמעוצבת בצורה טובה מביאה עסקים לאופקים חדשים. זה הזמן לתת לעסקים חיים עם העצמת הערכים שלהם ודיוק הלקוחות הטובים ביותר בשביל העסק המוצר או הארגון שלכם.

Our blog

Resources and insights

The latest industry news, interviews, technologies, and resources.
View all
Design
Product
Software Engineering
Customer Success
The ROI of Branding - חווית מותג והחזר השקעה.

The ROI of Branding - חווית מותג והחזר השקעה.

כמו שאפשר תמיד לאמר שמיתוג הוא הנשמה של העסק, זה לא רק הקופירייטינג, החווית משתמש, הלוגו הפונטים או הצבעוניות. המיתוג במהות שלו מכיל את כל האסנס של החברה שלכם, המהות הרעיון והתפיסה והחזון. המיתוג זה אורגניזם חי, שמתפתח נושם ובעיקר גורם לאנשים להחתבר ולהתרגש ממנו. אז בואו נצלול פנימה ונבין על מה מודבר.
Candice Wu
11 Jan 2022
5 min read
Felipe Pantone - Changed it all

Felipe Pantone - Changed it all

Delectus dolorem praesentium voluptatem et consequatur impedit iste. Porro aut in vitae. Non est et accusamus ex mollitia sint ipsum possimus. Praesentium voluptas architecto commodi. Ea unde libero maxime numquam vitae laborum qui quas. Ea est ipsa exercitationem laudantium. Iure occaecati
Candice Wu
11 Jan 2022
5 min read
How to win the digital field with ai (coming soon)

How to win the digital field with ai (coming soon)

Dolorum magnam magni enim voluptates reprehenderit ipsa facilis distinctio. Qui illo aspernatur officiis quos. Blanditiis vel ex fugit soluta adipisci quis. Ipsum sit qui amet sed voluptas est et aut. Eligendi molliti
Candice Wu
11 Jan 2022
5 min read